شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات بازرگانی ارشیا
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بازرگانی ارشیا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای بازرگانی ارشیا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازرگانی ارشیا اقدام کند.
همچنین ازآنجاکه بازرگانی ارشیا یک وبسایت فروش تشک آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
– بازرگانی ارشیا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
– بازرگانی ارشیا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی موردنیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بازرگانی ارشیا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
– همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بازرگانی ارشیا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط بازرگانی ارشیا جزئی از اموال بازرگانی ارشیا محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بازرگانی ارشیا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بازرگانی ارشیا محفوظ میدارد.
– علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابلارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بازرگانی ارشیا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بازرگانی ارشیا است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
– کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت بازرگانی ارشیا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپیکردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از دادهکاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمعآوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق بهصراحت برای بازرگانی ارشیا محفوظ است.
– در صورت استفاده از هر یک از خدمات بازرگانی ارشیا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، بهاستثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
– بازرگانی ارشیا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری در سایت را میدهد.
– مشتریان محترم میتوانند از طریق پیج اینستاگرام بازرگانی ارشیا با نامه کاربری @foamtex.mashhad جهت ارتباط متقابل نیز استفاده نمایند.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت بازرگانی ارشیا بهوسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیشفاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. بازرگانی ارشیا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
با وجود این، درصورتیکه موجودی محصولی در بازرگانی ارشیا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بازرگانی ارشیا محفوظ است و یا مشتری میتواند بهجای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
– بازرگانی ارشیا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بازرگانی ارشیا محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بازرگانی ارشیا، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بازرگانی ارشیا محفوظ است. بازرگانی ارشیا دراسرعوقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری بهحساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت بازرگانی ارشیا میپذیرد از این امر آگاهی داشته و دراینخصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابلپیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و درصورتیکه این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بازرگانی ارشیا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیشپرداخت شده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– باتوجهبه ثبت سیستمی سفارش، بههیچعنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و واردکردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار بهعنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواستکنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تأیید سفارش، بههیچعنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– ازآنجاکه بازرگانی ارشیا یک وبسایت فروش آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر باهدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط بازرگانی ارشیا بررسی و در صورت تأیید، پردازش گردد.
در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت سفارشها با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری بهحساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– دررابطهبا سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی بازرگانی ارشیا، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود دراسرعوقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایانذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازرگانی ارشیا هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.